Toggle navigation
Muusikateooria õpik
Esileht
Õpikust
I MUUSIKA ELEMENTAARTEOORIA
expand child menu
I.1 Muusika kui korrastatud helijärgnevus
expand child menu
Ülesanded I.1
I.2 Heli vältuse tähistamine
expand child menu
Ülesanded I.2
I.3 Meetrum ja rütm
expand child menu
Ülesanded I.3
I.4 Helikõrguse tähistamine
expand child menu
Ülesanded I.4
I.5 Laad.
expand child menu
Ülesanded I.5
I.6 Intervall
expand child menu
Ülesanded I.6
I.7 Kooskõla. Akord
expand child menu
Ülesanded I.7
I.8 Figuratsioon
II SISSEJUHATUS KONTRAPUNKTI
expand child menu
II.1 Meloodia (hääl)
II.2 Range stiili elementaarkontrapunkt
II.3 Vaba stiili elementaarkontrapunkt
II.4 Kontrapunkti 2.-5. järk
II.5 Vaba stiili diminueeritud kontrapunkt
III NELJAHÄÄLNE SEADE JA TONAALSUS
expand child menu
III.1 Neljahäälsus
III.2 Kolmkõla ja tonaalsus
III.3 Harmooniline funktsionaalsus
III.4 Vorm ja kadentsid
III.5 Kadentsiharmoonia figuratsioon
IV. DIATOONILINE HARMOONIA.
expand child menu
IV.1 Harmooniline prolongatsioon
IV.2 Prolongatsiooniharmoonia põhitüübid
IV.3 Põhisekstakordid
IV.4 Dominantseptakord ja pöörded
IV.5 II7 ja pöörded
expand child menu
Ülesanded IV.5
IV.6 Põhikvartsekstakordid
IV.7 VI ja III kolmkõla
IV.8 Kõrvalsekstakordid
IV.9 Juhtseptakord ja pöörded
IV.10 Diatooniline sekvents
IV.11 Figuratsioon neljahäälses seades
V. KROMAATILINE HARMOONIA.
expand child menu
V.1 Suurendatud sekstiga akordid
V.2 Laadiline segunemine
V.3 Lähimodulatsioon
V.4 Kaldumine
V.5 Kaugmodulatsioon
VI. MUUSIKA VORMILISED STRUKTUURID
expand child menu
VI.1 Põhimõisted
VI.2 Klassikaline peateema
VI.3 Lihtvormid
VI.4 Kolmeosaline liitvorm
VI.5 Sonaadivorm
VI.6 Rondo. Rondo-sonaat
VI.7 Sonaadivorm instrumentaalkontserdis
VI.8 Teema ja variatsioonid
VI.9 Sonaaditsükkel
Muusikateooria õpik
Ülesanded I.6
Ülesanded I.6