Toggle navigation
Muusikateooria õpik
Esileht
Õpikust
I MUUSIKA ELEMENTAARTEOORIA
I.1 Muusika kui korrastatud helijärgnevus
Ülesanded I.1
I.2 Heli vältuse tähistamine
Ülesanded I.2
I.3 Meetrum ja rütm
Ülesanded I.3
I.4 Helikõrguse tähistamine
Ülesanded I.4
I.5 Laad.
Ülesanded I.5
I.6 Intervall
Ülesanded I.6
I.7 Kooskõla. Akord
Ülesanded I.7
I.8 Figuratsioon
II SISSEJUHATUS KONTRAPUNKTI
II.1 Meloodia (hääl)
II.2 Range stiili elementaarkontrapunkt
II.3 Vaba stiili elementaarkontrapunkt
II.4 Kontrapunkti 2.-5. järk
II.5 Vaba stiili diminueeritud kontrapunkt
III NELJAHÄÄLNE SEADE JA TONAALSUS
III.1 Neljahäälsus
III.2 Kolmkõla ja tonaalsus
III.3 Harmooniline funktsionaalsus
III.4 Vorm ja kadentsid
III.5 Kadentsiharmoonia figuratsioon
IV. DIATOONILINE HARMOONIA.
IV.1 Harmooniline prolongatsioon
IV.2 Prolongatsiooniharmoonia põhitüübid
IV.3 Põhisekstakordid
IV.4 Dominantseptakord ja pöörded
IV.5 II7 ja pöörded
Ülesanded IV.5
IV.6 Põhikvartsekstakordid
IV.7 VI ja III kolmkõla
IV.8 Kõrvalsekstakordid
IV.9 Juhtseptakord ja pöörded
IV.10 Diatooniline sekvents
IV.11 Figuratsioon neljahäälses seades
V. KROMAATILINE HARMOONIA.
V.1 Suurendatud sekstiga akordid
V.2 Laadiline segunemine
V.3 Lähimodulatsioon
V.4 Kaldumine
V.5 Kaugmodulatsioon
VI. MUUSIKA VORMILISED STRUKTUURID
VI.1 Põhimõisted
VI.2 Klassikaline peateema
VI.3 Lihtvormid
VI.4 Kolmeosaline liitvorm
VI.5 Sonaadivorm
VI.6 Rondo. Rondo-sonaat
VI.7 Sonaadivorm instrumentaalkontserdis
VI.8 Teema ja variatsioonid
VI.9 Sonaaditsükkel
Muusikateooria õpik
Ülesanded I.7
Ülesanded I.7